נתניהו בישיבת סיעה ראשונה בכנסת ה-21: "עמלים על חוק הגיוס"

איתי גדסי No Comments on נתניהו בישיבת סיעה ראשונה בכנסת ה-21: "עמלים על חוק הגיוס"

בישיבת סיעת "הליכוד" הראשונה לכנסת העשרים ואחת, הסתפק ראש הממשלה בנימין נתניהו במילות ברכה קצרות לשלושים וחמישה חברי הליכוד, מהם רבים חדשים ואמר: "אנחנו בעיצומה של מלאכת ההרכבה; ייתכן שנגיע לתאריך השני"

נתניהו ואדלשטיין צילום: נועם ריבקין פנטום, פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו דיבר בישיבת סיעת הליכוד. ראשית התנצל על איחורו וסיפק הסבר: "איחרתי כי ישבתי עם אשתי מרותק לסיפורי מדליקי המשואות, ניצולי השואה, שידליקו מחר את המשואה. סיפורים מרתקים ומרגשים שתשמעו בהרחבה מחר".

בהמשך אמר: "אני רוצה לברך את כולכם על היבחרותכם על היבחרותנו יחד ואני רוצה להציע מועמד לראשות הכנסת יו"ר הכנסת יולי אני מאחל לך שתעבור את ההצבעה הזו בהצלחה", אמר בחיוך.

לאחר מכן התקיימה הצבעה על מועמדותו של ח"כ יולי אדלשטיין ליו"ר הכנסת בפעם השלישית. הסיעה כולה הצביעה על כך בפה אחד.

לאחר שכלי התקשורת עזבו את החדר החלה ישיבת הסיעה הסגורה. "אנחנו בעיצומה של מלאכת ההרכבה", אמר נתניהו, "זאת עבודה לא פשוטה ויש לה היבטים שונים – גם בחלוקת תפקידים וגם בשליטה על תקציב המדינה ובאתגרים רבים אחרים. אני מקווה שהעבודה הזאת תסתיים לפני התאריך הסופי אבל אני בכלל לא בטוח בזה, כי בדרך כלל מתכנסים סביב הדד-ליין ולכן ייתכן שנגיע לתאריך השני. במקביל אנחנו מתחילים את הפעולות הנדרשות בכנסת. אני מתכוון לשוחח באופן אישי עם כל השרים והח"כים ואשתדל לעשות זאת בימים הקרובים. אנחנו עמלים קשה על חוק הגיוס אבל יהיו גם הרבה חקיקות והרבה עבודה בכנסת".



0 תגובות